Farmece, ritualuri, descântece, tot ce este legat de vrăjitorie.


Prin Preaiubita Prezenţă a lui Dumnezeu, EU sunt, arzând acum în inima mea şi în inimile întregii umanităţi, Eu îl invoc pe Preaiubitul Saint Germain şi Toate Legiunile Luminii din infinitate, care sunt asociate cu frecvenţele 5 dimensionale ale Flăcării Violet a Iubirii Libertăţii şi iertării. Preaiubitilor, aşa cum Eu invoc Flacăra Violet pentru mine însumi, simultan o invoc şi pentru cei iubiţi şi pentru toată umanitatea.

Luminează, luminează, luminează elanul deplin al Focului Violet Sacru, prin şi în jurul fiecărui electron al preţioasei energii a vieţii, pe care am folosit-o greşit în orice timp sau dimensiune, cunoscută sau nu. Transmutaţi aceste tipare ale cauzei imperfecţiunii, esenţei, efectului, amintirii, în Perfecţiunea infinită a lui Dumnezeu. (pauză). Prezentă Eu sunt revarsa acum frecvenţele 5 dimensionale ale Flăcării Violet prin fiecare gând, cuvânt, acţiune sau sentiment, pe care l-am exprimat vreodată, care reflecta ceva mai puţin decât Conceptul Imaculat al Potenţalului meu Divin. (pauză).

Preaiubită Prezentă Eu sunt, priveşte acum în viaţa mea şi vezi ce mai trebuie să echilibrez faţă de orice persoană, loc, condiţie sau lucru, în care poate am greşit, în orice fel sau din orice motiv. Preaiubită Prezentă Eu sunt, întinde-ţi braţele tale iubitoare de Lumină în toate energiile pozitive pe care le-am eliberat prin călătoria mea pamântească şi atrage de o mie de ori mai multă perfecţiune decât în situaţiile în care am greşit. Formează din această substanţă a perfecţiunii un Dar al Iubirii Divine, indiferent ce este necesar pentru a echilibra fiecare îndoială pe care am creat-o. (pauză).

Preaiubită Prezentă Eu sunt, eu te rog să ierţi, prin puterea Flăcării Violet fiecare persoană, loc, condiţe sau lucru care m-au rănit în oricare fel şi echilibrează toate îndoielile mele despre viaţă. Eu accept această realizare victorioasă prin Puterea lui Dumnezeu, Eu sunt. Şi aşa este!

ATENŢIE – VRĂJITOAREA AURELIA NU VĂ SFĂTUIEŞTE SĂ APELAŢI SINGURI LA A INVOCA FLACĂRA VIOLET! DOAR EA, CEA MAI PUTERNICĂ VRĂJITOARE POATE INVOCA PUTEREA FLĂCĂRII VIOLET, PENTRU CA DUMNEAVOASTRĂ SĂ BENEFICIAŢI DE EA!!

FLACĂRA VIOLET – INFORMAŢII IMPORTANTE – NU UITAŢI!

Vrăjitoarea Aurelia este singura vrăjitoare din România la ora actuală, care poate să conducă ritualul „Invocarea Flacării Violet” cu rezultate GARANTATE 100%.


PENTRU DATELE DE CONTACT A VRĂJITOAREI AURELIA ARDELEANCA CLICK AICI.

Comments on: "Invocarea flăcării violet" (1)

  1. fomistelor la mititica cu voi,intrati voi si iese Becali

Lasă un răspuns

