Farmece, ritualuri, descântece, tot ce este legat de vrăjitorie.


Frigiditatea şi impotenţa: cauze spirituale şi vindecareÎn spatele tuturor problemelor sexuale se afla teama. Între orgasm şi moarte există o anumită legătură. Orgasmul ne ameninţă eul, pentru ca el declanşează o forţă pe care noi nu o mai putem conduce şi nici controla cu egoul nostru. Toate stările extatice şi euforice – indiferent că sunt de natură extatică sau religioasă – declanşează întotdeauna la om simultan o atracţie fascinantă, şi o mare teamă. Frica este preponderentă în măsura în care omul este obişnuit să se controleze. Extazul înseamnă pierderea controlului.

Controlul de sine = refularea în inconştient a impulsurilor respinse de societateControlul de sine este evaluat în societatea noastră drept o calitate deosebită şi, de aceea, ea este înoculată cu hărnicie şi copiilor („adună-te acum!”). Capacitatea unui ridicat control de sine uşurează considerabil convieţuirea socială, dar reprezintă totodată expresia incredibilei falsităţi a acestei societăţi. Controlul de sine nu înseamnă nimic altceva decât refularea în inconştient a tuturor impulsurilor care nu sunt binevenite într-o societate, în felul acesta, impulsul dispare din sfera vizibilă, dar se pune întrebarea ce se petrece în continuare cu impulsul dispărut. Şi deoarece împlinirea impulsului ţine de natura acestuia, el va avea în continuare tendinţa de a reveni în sfera vizibilă, şi astfel omul trebuie să investească incontinuu energie dacă vrea să suprime şi să controleze în continuare impulsul refulat.

Aici ne devine limpede de ce îi este omului teamă de pierderea controlului. O situaţie extatică sau euforică deschide oarecum „accesul la inconştient”, lăsând cele refulate cu grijă până atunci să iasă la lumină. Iar omul devine în asemenea cazuri atât de onest, încât se simte de cele mai multe ori penibil. Vechii romani ştiau deja că „In vino veritas – în vin se află adevărul”. În timpul unei beţii, dintr-un „miel blând” apare o agresiune sălbatică, pe când un „tip brutal” izbucneşte în lacrimi. Situaţia devine de-a dreptul onestă, dar ea dă de gândit din punct de vedere social şi, de aceea, „oamenii ar trebui să se poată stăpâni”. În asemenea situaţii pacienţii unui spital sunt foarte oneşti.

Frigiditatea şi impotenţa: cauze spirituale şi vindecare

Orgasmul = renunţarea la eu

Dacă omului îi este teamă să nu-şi piardă controlul şi, de aceea, exersează zilnic controlul de sine, îi este adesea dificil să renunţe, în cadrul sexualităţii, la controlul eului, şi să lase să se întâmple ceea ce se întâmplă. În timpul orgasmului, micul nostru eu – de care suntem mereu atât de mândri – este pur şi simplu de negăsit. Eul moare în timpul orgasmului (din păcate, doar momentan, pentru că altfel iluminarea ar fi considerabil mai simplă!). Dar cel care se cramponează de eu îşi împiedică orgasmul. Şi cu cât eul încearcă mai mult să producă în mod voluntar orgasmul, cu atât mai lipsită de perspectivă este reuşita. Această lege nu este luată în considerare în importanţa ei, în ciuda faptului că este foarte cunoscută. Atâta timp cât eul vrea cevaî, i va fi imposibil să-l atingă. Dorinţele eului se concretizează în final întotdeauna în contrariile lor: faptul de a voi să adoarmă iî trezeşte, faptul de a vrea să fie potent îl duce la impotenţă. Atâta timp cât eul îşi doreşte iluminarea, nu va ajunge niciodată la acest ţel!

Orgasmul este renunţarea la eu, căci numai această renunţare face posibilă „devenirea Una”, căci atâta timp cât mai există un eu există şi un noneu, iar noi existăm în dualitate. Dacă e ca femeia şi bărbatul să vieţuiască un orgasm, li se cere amândurora, în egală măsură, dispoziţia de a lăsa lucrurile să-şi urmeze cursul. însă pe lângă această temă comună, bărbatul şi femeia mai trebuie să implinească şi teme diferite, specifice sexului, dacă e să se ajungă la o sexualitate armonioasă între ei.

Frigiditatea şi impotenţa: cauze spirituale şi vindecare

Frigiditatea unei femei = incapacitatea femeii de a se dărui total unui bărbat

Frigiditatea indică faptul că o femeie nu vrea să se dăruiască cu totul, ci vrea să fie ea însăşi bărbatul. Ea nu vrea să se subordoneze, să fie „supusă”, ci vrea să domine. Dar dorinţele de dominare şi fanteziile de putere sunt expresie a principiului masculin şi, de aceea, împiedică la femeie o identificare desăvârşită cu rolul feminităţii. Astfel de deplasări tulbură, desigur, în conformitate cu natura, un proces polar atât de sensibil cum este sexualitatea. Acest raport se confirmă şi prin faptul că femeile care sunt frigide faţă de partenerul lor pot vieţui foarte bine un orgasm prin onanie. Prin onanie problema dominării sau a dăruirii este înlăturată – femeia este singură şi nu trebuie să lase pe nimeni să pătrundă în ea, cu excepţia propriilor fantezii. Iar eul, care nu se vede ameninţat de existenţa unui „tu”, se retrage cu mai multă uşurinţă şi de bunăvoie. Prin frigiditate se arată în majoritatea cazurilor şi teama femeii faţă de propriile impulsuri, în special atunci când la ea se manifestă aprecieri stricte asupra clişeelor unei femei decente şi ale unei femei uşoare etc. Femeia frigidă nu vrea să lase nimic să pătrundă înăuntru şi nici să iasă nimic în afară, ci ea vrea să rămână rece.

Frigiditatea şi impotenţa: cauze spirituale şi vindecare

Impotenţa: frica bărbatului de a nu intra în „coliba vrăjitoarei”

Principiul masculin este acţiunea, creaţia şi înfăptuirea. Principiul masculin (Yang) este activ, şi cu aceasta şi agresiv. Potenţa este expresia şi simbolul puterii, impotenţa este lipsa de putere. În spatele impotenţei se află teama faţă de propria bărbăţie şi faţă de propria agresivitate. Omului îi este teamă să-şi afirme principiul masculin. Impotenţa este şi expresia unei frici faţă de feminitatea din sine. Feminitatea este vieţuită drept o ameninţare care vrea să-l înghită pe om. În acest context, feminitatea se prezintă în aspectul străbunicii care-şi înghite copiii, respectiv al vrăjitoarei. Iar omul nu vrea deloc să intre în „coliba vrăjitoarei”. Şi cu acest prilej se dovedeşte identificarea redusă cu aspectul bărbătesc, şi cu aceasta cu atributele de putere şi agresivitate. Bărbatul impotent se identifică mai mult cu rolul pasiv şi cu rolul celui supus. Lui îi este teamă de acţiune. Şi aici începe cercul vicios dacă se încearcă obţinerea potenţei prin voinţă, încordare şi strădanie. Cu cât presiunea de realizare este mai înaltă, cu atât mai lipsită de perspectivă este orice erecţie. Impotenţa ar trebui mai degrabă să devină punctul de plecare din care omul să-şi dea sieşi socoteală referitor la legăturile sale cu temele: putere, acţiune şi agresivitate, şi totodată cu temerile legate de acestea.

La considerarea tuturor problemelor sexuale nu trebuie uitat niciodată că în fiecare om există atât un aspect sufletesc feminin cât şi unul masculin, şi ca la urma urmelor orice om trebuie să dezvolte ambele aspecte în sine, indiferent că este bărbat sau femeie. Însă această cale dificilă începe prin aceea că omul îşi realizează deplina identificare cu acel aspect pe care îl reprezintă prin sexul corporal. Abia după ce am putut vieţui în întregime unul dintre poli se deschide calea de a trezi în noi, prin întâlnirea cu celălalt sex, şi partea sufletească polar opusă, şi de a ne-o integra conştient.

sursa: vrajitoare.eu

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: