Farmece, ritualuri, descântece, tot ce este legat de vrăjitorie.


Vraciul Iancu are cele mai bune rezultate rapide!!

Vraciul Iancu este recunoscut în ţară pentru faptul că practică ritualuri foarte eficiente, cu rezultate rapide. Se ştie despre el, că este între puţinii din ţară, care lucrează cu binecunoscutul preot Petru Budean. Secretele sale le păstrează cu sfinţenie.

I-am solicitat un interviu în ideea că ne va dezvălui o parte dintre acestea. Şi spre uimirea şi bucuria noastră, a acceptat să ne vorbească, într-o discuţie foarte prelungită, despre practicile sale magice, despre problemele cu care s-a confruntat, eşecuri şi împliniri, ca în orice meserie. Mai jos publicăm secţiuni din acest interviu.

Sunteţi unul dintre recunoscutele vraci pentru rezultatele pozitive. Cum reuşiţi?
Dumnezeu mi-a dat acest har, al magiei şi duc mai departe o veche tradiţie din familia mea. Totodată, trebuie să precizez, că nu practic magia spre înbogăţirea mea, cum fac mulţi aşa-zise vraci şi vrăjitoare. Dacă am cazuri în care deja nu se poate face nimic (la cazurile grele se consultă de fiecare dată cu preotul P.B. – nota editorului) îi pun omului în faţă, oricât de dureros este adevărul şi nu le iau banii pe nimic.

Sunteţi norocos?
Nu ştiu. În magie, trebuie să ştii, dar este nevoie şi de puţin noroc, este adevărat pentru a intui cu ce probleme se confruntă clientul.

Uneori, trebuie să-i pun mai multe întrebări suplimentare. Se practică. Vraciul trebuie să afle exact unele amănunte pentru ca lucrarea sa magică să îi reuşească.

…….

Sunt mulţi care se ruşinează să spună adevărul, şi spun de probleme numai parţial. Dar în acest fel nu pot ajuta oamenii! Sinceritatea trebuie să fie pe locul întâi, dacă cineva doreşte ajutorul meu! Oricum, fiecare vraci ştie dacă interlocutorul său este sincer sau nu!

O.k., am înţeles. Clienţii sunt întotdeauna dornici de a vă dezvălui amănuntele pe care le solicitaţi?
Nu este pentru mine, asta trebuie să înţeleagă cel mai bine. Lucrez numai pentru ei! Deci trebuie şi ei să coopereze la reuşita mea şi la ceea ce-şi doresc să obţin pentru ei, repet.

….

Corect. Dar dacă refuză?
Mă străduiesc să obţin ce vor, deşi va fi mult mai greu.

Ce magie practicaţi şi de ce?
Numai Magia Albă, pentru că nu stă în firea mea să fac rău oamenilor, semenii mei, nu concep. Eu sunt menit de a ajuta oamenii şi nu de a le provoca rău. Să le alint durerile fizice, sufleteşti şi psihice.

Sună foarte frumos.
Chiar aşa procedez iar clienţii mei vă pot confirma. Magia neagră este o nenororcire pentru oameni însă este practicată des.

Ce ne puteţi spune despre magia albă?
Magia albă numită şi magie înaltă nu este malefică. Foloseşte produse sfinte ca plante, lumânări şi incantaţii străvechi.

Click aici pentru a citi restul articolului

Comments on: "Vraciul Iancu are cele mai bune rezultate rapide!!" (6)

  1. Cum pot lua legatura cu vraciul iancu ma poate ajuta cineva?

  2. Din motive de pietate nu se permit comentarii noi la acest articol!

  3. Buna ziua,cum pot lua legatura cu domnul Vraciul Iancu? as dori nr de tel .va rog mult

Lasă un răspuns

