Farmece, ritualuri, descântece, tot ce este legat de vrăjitorie.


Am citit azi pe internet un articol cu titlul Ce palate şi-au tras vrăjitoarele din banii vedetelor păcălite! unde se scrie despre ţigăncile din România (cele destul de deştepte sa înşele oamenii aflate în necaz) că şi-au construit adevărate palate din banii „clienţilor” pe care îi înşelau la drumul mare. După ce îi racolau în urma unor emisiuni televizate, „vrăjitoarele” reuşeau să-i convingă să le cedeze locuinţele
sau maşinile.

Am sunat un vraci, pe nume Iancu, pe care am avut ocazia sa-l cunosc în Croaţia, când ţinea un seminar despre magie. Nici chiar în magia neagră (şi acum mă refer la magie adevărată) nu se face aşa ceva spunea el la telefon. „Lucrările trebuie plătite, ca să aibă efect, dar ce fac aceste panarame este jaf organizat”- continua el. – „Din acest motiv fac turnee internaţionale şi nu prea practic magie în România. Acasă magia este sinonima înşelăciunii din cauza ţigăncilor, ca Cireşica, Rodica Gheorghe, Brăţară Buzea, Maria Câmpina etc. Toţi au o renume dubioasă şi fiecare a avut deja mai multe cazuri penale. Iar acum se alătură lor Sidonia, Melissa şi Vanessa.” – încheia convorbirea. (ultimele două fiind cele, care l-au înşelat pe Oana Zăvoreanu – n.r.)

Ca ziarist, nu am stat pe gânduri după convorbirea cu vraciul Iancu, ci am făcut o anchetă rapidă, folosindu-mă de relaţiile mele de la poliţie şi dintr-adevăr am aflat, că toate aceste „vrăjitoare renumite” deja au fost anchetaţi de poliţie şi parchet. Mă întreb eu cum de au oamenii încredere în aceste „vrăjitoare renumite”, nu citesc ce scriu ziarele, ce se spune la televizor sau nu caută pe internet?

Continuarea articolului o puteţi citi AICI

Comments on: "Magia şi aşa-numitele vrăjitoare ţigănci" (1)

  1. Marinela Mitrea said:

    Asa zisele vrajitoare,,printre care si Vanessa ar trebuii controlate de catre Autoritatile Statului sa vada cum storc banii de la oamenii disperati,,,,,prin amenintari,,santaje,,,
    Si li se mai dau voie sa isi faca reclame pe Facebook,,,In loc sa apropie oamenii,,asa cum se lauda Vanessa,,ea distruge familii,,prietenii,,si desparte oamenii ,,daca nu ii trimiti bani sau nu mai ai bani sa ii trimiti,,cand are ea nevoie,,,Sa ii fie rusine si ar trebui arestata,,Am dovezi precum ameninta si santajeaza daca nu vrei sa colaborezi cu ea,,

Lasă un răspuns

