Farmece, ritualuri, descântece, tot ce este legat de vrăjitorie.


Transferarea blogului pe noul domeniu s-a efectuat cu succes. Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate.

Situația s-a schimbat, mai multe detalii puteți citi AICI.

Comments on: "Transferarea blogului pe noul domeniu" (109)

  1. marcela504 said:

    Vreau sa vb am inceput o lucrare cu vaclav

  2. DE CE NU APAR COMENTARIILE?

  3. valcav este de incredere?

  4. De ce nu imi apar comentarile

  5. Vreau sa spun tamaduitoatea Andreea Dumitru este o tepara

  6. A vorbit cineva cu domnul Vaclav recent?

  7. mai scrie cineva aici ???

  8. laura tu cum esti??
    eu pot spune ca anna si vaclav sunt niste persoane foarte de treaba

  9. De ce nu mai posteaza nimeni?cei care ati avut rezultate spuneti ne si noua…

  10. Am lasat comentarii pe la inceputul lui iunie.De ce inca nu au aparut?chiar nu inteleg.

  11. Alecsandra80 sunt Laura esti ok? ai vreo veste? ai obtinut rezultatul dorit? Ma ingrijorezi prin tacerea ta te rog frumos cand poti scrie-mi ceva de bine sau de rau cum ar fi doar zi-mi ceva ca nu mai stiu nimic de tine

  12. Ma intereseaza si pe mine despre lucrarile din joile oprite poate cineva sa imi spuna si mie Ceva mai detaliat multumesc

  13. De ce nu imi postati comentariile?V-as ruga sa le postati.

  14. Of..Eu inca sunt in lucrare cu Vaclav,din cauza problemelor aparute pe parcurs (chiar daca ele au fost rezolvate) inca sunt in asteptare..imi este tare frica..In fiecare zi intru pe site-ul asta si altele sa citesc comentariile,iar despre el vad numai de bine,tuturor le-a rezolvat problema.As fi prea ghinionista mie sa nu mi se rezolve..Intruna ma gandesc si as vrea pe cine a mai ajutat si a fost in situatia mea sa mai lase cateva comentarii sub acesta..Multumesc mult.

  15. laura..tu cum esti?
    ai inceput cu cineva lucrare?
    te rog spune-mi si mie
    alecsandra80 cum esti? ai rezultatul dorit??

    • laura said:

      buna draga mea sunt la fel cum am fost nu am inceput cu nimeni inca astept si eu un raspuns de la Alecsandra80 sper din suflet ca este totul ok la ea ca altfel chiar ca nu stiu ce voi face. Tu ce faci? ai inceput lucrare cu cineva?

    • De ce nu apare comentariile mele?

    • alecsandra80 said:

      Dragele mele, inca astept. Situatia s-a complicat si am mai avut nevoie de 2 lucrari suplimentare. Ultimul termen mi-a fost dat pt acest weekend. Astept rezultatul. Va anunt de indata ce il am. Si sper din tot sufletul sa se implineasca!!

  16. mai raspunde cineva pe acest site??
    ce inseamna lucrarile de sfintire si cine si-a facut? ma intereseaza

  17. alecsandra80. cum e? ai rezultatul dorit? te rog spune-ne si noua

  18. daciana said:

    Si eu sunt in lucrare cu Vaclav cam de o 7 saptamani, mai am cel mult 72 de ore. Sper din tot sufletul ca visele mele vor fi indeplinite!

    • Daciana ai rezultatul promis?te rog da un semn as vrea sa vorbesc cu tine.

    • magieweb said:

      Daciana?anunta ne si pe noi..cum este ai rezulta?poate reusim sa vorbim pe privat.trebuie trimis e mail prin adminisyratorii site ului

    • marcela504 said:

      Buna ai rezultatele dorite?

  19. Elena said:

    Suna ma la 07********
    Toate problemele tale au rezolvare!
    Ma numesc Elena.
    Suna ma si iti voi da detalii

    • Evaluatorul vrăjitoarelor din România said:

      Cum am precizat de mai multe ori, date de contact nu se publică.

      Totodată, nu se permite nici autoreclama! Pentru nerespectarea regulilor sunteți banat de pe blog, fiindcă ați avut mai multe posturi de autoreclamă de pe același IP.

  20. alexia said:

    Puteti sa-mi recomandati pe cineva, o vrajitoare buna din Austria? Vreau neaparat sa ma duc personal la ea!

    • Cristina said:

      Mergi la Vaclav, in Bratislava, Slovacia. Este foarte aproape de Austria, 50 minute din Viena. Eu stau in Viena, dar nu am gasit pe nimeni aici, si am apleat la Vaclav in martie, care m-a ajutat cu succes.

  21. elisa said:

    Sunt casatorita, dar am un iubit de 3 ani. Din cauza contractului nuptial si a comunitatii (stau in Sicilia) nu pot intenta eu divortul, dar daca sotul meu m-ar insela si ar fi prins in flagrant, atunci ar fi foarte bine pentru mine… Ce spuneti, poate sa ma ajute o vrajitoare in acest lucru? Nu ma intereseaza, poate sa fie si de magie neagra!

  22. Doruletz said:

    Cine mai are rezultate cu Vaclav? Eu acum astept sa vad ce imi spune!

  23. alecsandra80 said:

    Asta s-a intamplat pt ca lucrez in Anglia si vacantele mi le petrec in Romania.

    • A fost foarte puțin diferență de mai multe ori între cele două IP-uri. Acesta este problema. Acum 20 de minute ați postat cu IP de România, iar acest post este din Marea Britanie. Deci nu este vorba de vacanțe, ci ori de un VPN, ori de telefon mobil de România, folosit în Anglia, dar sistemul nu se gândește, ca noi, și sesizează, acest fapt, ca spam. Încercăm să moderăm și spam-urile, cum avem timp.

      • alecsandra80 said:

        Eu sunt in lucrare cu Vaclav acum. In max 72 ore aștept rezultatul. Va anunt!

      • alecsandra80 said:

        Va rog din suflet sa remediati acest inconvenient! Imi doresc foarte mult ca postarile mele sa nu mai fie sterse si sa pot comunica si eu cu toti ceilalti de pe acest forum! Multumesc anticipat!

      • Evaluatorul vrăjitoarelor din România said:

        Sperăm, că am reușit să vă ștergem definitiv de pe lista neagră creată de sistem. Vă rugăm, să fiți atentă la postări, să folosiți același IP. Dacă respectați acest lucru, sistemul nu ar mai trebui să vă marcheze ca SPAM.

      • Ce se intampla de numai posteaza nimeni ma intereseaza si pe mine niste detalii despre joile oprite,si nu reusesc sa iau legatura cu nimeni pentru ca nimeni nu mai scrie

  24. laura said:

    Violeta, Barbu, Dora92 va multumesc din suflet pentru raspuns pentru incurajare am atat de multa nevoie de un sfat de o indrumare am nevoie de ajutor mai mult decat de aer si sunt sigura ca toti cei care sufera la fel de cumplit ca mine ma pot intelege. O sa incerc sa iau legatura cu Vaclav. Va multumesc si va promit ca daca va mai veni vreodata ziua in care chipul meu va zambi din nou voi impartasi asta cu voi

    • Dora92 said:

      Mult succes!😉 si in viitor sa ai parte numai de bucurii!

    • Vaclav are si recomandarea mea!

      • alecsandra80 said:

        De ce comentariile mele nu sunt aprobate si au un timp de asteptare asa lung? As vrea sa pot comunica si eu cu voi mai mult!!

      • Am verificat, și numai comentariile, care au fost marcate ca spam de sistem, nu au fost aprobate până acum, restul toate.

      • Am examinat acum problema. Dumneavoastră postați cu două IP-uri, unul de România, unul de Marea Britanie, cu diferențe foarte mică, iar acest lucru este confuz pentru robotul antiSPAM.

    • todirut said:

      Laura, ai reusit sa iei legatura cu Vaclav? eu incerc s-o sun de 2 zile si nu dau de el, iar la emailul meu inca nu a raspuns.

      • laura said:

        Nu am reusit inca nici eu. te rog anunta-ma si pe mine daca reusesti sa iei legatura cu el te rog. Daca reusesc eu prima te anunt

      • todirut said:

        Buna, Laura. Da, am reusit prin email, asa am inteles, ca are o lucrare foarte mare, si din acest motiv raspunde mai greu la emailuri.

      • laura said:

        Todirut dar pe tine te poate ajuta? sau nu mai poate lua alte lucrari pana termina aia mare? spune-mi te rog frumos si mie ca eu nu am inca nici un raspuns si mor incet. in ce limba ai vb tu cu el? eu nu stiu engleza si am incercat in romana

      • todirut said:

        Eu am scris in romana. Vineri seara am inceput deja lucrarea, face ce poate langa lucrarea cea mare, numai, ca din acest motiv in loc de 21 de zile o sa tina 30 de zile, pana cand o sa am rezultatele dorite.

        Azi am apucat sa vorbesc cu el cateva cuvinte, pana acum nu a avut timp sa vorbeasca la telefon.

      • laura said:

        Multumesc frumos mi-ai dat parca speranta. Mult succes la lucrarea ta

      • laura said:

        buna Todirut sunt Laura. Cum e? Ai terminat lucrarea? Ai rezultatul dorit? Spune-ne si noua ceva te roooog

    • Mihaela said:

      Laura, ai inceput lucrarea? Ai ceva noutati? Daca ai inceput lucrarea cu Vaclav, te rog din suflet, scrie-mi rezultatele. Am si eu o problema si vreau sa apelez la el.

    • aurora said:

      ai reusit sa iei legatura cu vaclav?

  25. alecsandra80 said:

    Laura, eu sunt in lucrare cu Vaclav cam de o luna si jumatate. Azi mi-a spus ca in maxim 7 zile voi avea rezultatele. Abia aștept!!

    • laura said:

      Alecsandra80 esti ok? ai rezultatul dorit? te rog frumos spune-mi si mie daca ai ceva noutati iti tin pumnii din tot sufletul si abia astept sa aflu vesti de la tine

  26. laura said:

    multumesc Sandra spre el parca as inclina mai mult sa apelez dar repet mi-e frica sa nu iau teapa ca deja sunt terminata. Vaclav te-a ajutat si pe tine? sau sti pe cineva care a avut rezultate concrete de la el in probleme de dragoste?? iertati-ma ca tot va intreb dar viata mea atarna de un fir de ata de un ultim fir de SPERANTA. Daca poate cineva sa imi raspunda despre Vaclav orine va implorrrrrrrrrrr

    • alecsandra80 said:

      Buna Laura! Eu astept acum rezultatul dupa ce am terminat lucrarea cu Vaclav! Te anunt in cateva zile.

    • emilia said:

      ai ceva noutati? l-ai contactat pe urma pe vaclav? poate sa te ajute? am si eu o problema de rezolvat, si veau sa sti mai multe despre el

  27. laura said:

    buna suzana sunt laura. Donatella chiar te-a ajutat? cum ai luat legatura cu ea? cum ai procedat? a fost grava problema ta? a mea este aproape imposibila nu stiu catre care sa ma orientez nu stiu cum sa ii contactez nu prea stiu nici engleza deci…….sunt terminata pur si simplu ai putea te rog frumos din suflet sa imi dai mai multe detalii? te rooooog

    • suzana said:

      imi pare rau, dar nu pot vorbi in detalii despre lucrarea mea. nu este permis. atat pot sa-ti spun, ca nu a fost caz simplu.

  28. laura said:

    buna fetelor sunt laura va multumesc ca mi-ati raspuns problema mea este de dragoste nu e doar o problema este o tragedie povestea e luuuuuunga nu pot sa o expun aici concluzia este doar ca nu pot sa traiesc fara el nu poooooooooot e un strigat de ajutor pentru ca nu stiu la cine sa apelez mi-e frica ma duc la fund in fiecare zi si daca as mai lua si o teapa cred ca ar fi sfarsitul pentru mine oscilez intre anna si vaclav dar mi-e atat de frica de asta va IMPLOR pe cei care ati avut rezultate concrete sa ma ajutati sa ma sfatuiti sa ma indrumati va implor de asta depinde viata mea. Ana tu nu ai incercat la vaclav sau la anna????

    • sandra said:

      Daca nu vorbesti engleza, du-te la Vaclav, el stie destul de bine romaneste! Este corect si face, ceea ce promite. Gasesti contactele lui pe mai multe siteuri. Il poti contacta mai repede prin email, la telefoane raspunde mai greu din cauza lucrarilor pe care le face.

    • violeta said:

      fiind treaba mai complicata, eu iti recomand pe vaclav. el stie binisor romaneste, si ii poti explica mai bine situatia ta. oricum, numia daca discuti cu el poti afla daca te poate ajuta legat de problema pe care o ai. pe mine m-a ajutat, desi nici eu nu am avut un caz simplu.

    • barbu said:

      laura, poti sa te duci linistita la vaclav, este forte ok! si pe mine m-a ajutat cu putin timp in urma.

    • Dora92 said:

      Laura, eu am apelat la Vaclav si am avut rezultat cu o luna in urma. Este un om nemaipomenit, iti recomand din tot sufletul!

  29. buna laura..imi pare rau pt tine stiu cum e sa sufer si eu la fel sunt de un an si ceva
    simt ca nu mai pot
    eu te sfatuiesc sa apelezi ori la anna ori la vaclav sunt amandoi buni din cate am citit pe site

  30. laura said:

    Buna tuturor sunt Laura si am nevoie de ajutor REAL AJUTOR imi pare rau din suflet pentru toti cei care suferiti pentru ca stiu EXACT ce inseamna va doresc tuturor ca problemele voastre sa se rezolve si fericirea sa revina in viata voastra. Eu de vreun an traiesc in iad nu mai stiu ce sa fac va implor ajutati-ma va rog sfatuiti-ma la cine sa apelez? la anna? la vaclav? sau sa imi pun capat zilelor? va jur ca nu mai pot. Mentionez ca sunt foarte ignoranta in sensul asta adica nu am apelat niciodata la nimeni in materie de vraji nu am facut nimic altceva decat sa ma rog intr-una zi si noapte dar…..nimic si am ajuns la final nu mai am putere nu mai am aer nu mai am vlaga va implor sfatuiti-ma la cine sa apelez???? si cum il pot contacta???

    • suzana said:

      depinde ce probleme ai. sunt multi, care te pot ajuta, repet, depinde ce probleme ai. eu am fost ajutata in probleme de dragoste de donatella.

  31. tamara said:

    vreau sa apelez la deliah. are cineva experience recente cu ea?

  32. anamaria said:

    Vaclav chiar face lucrarea pe joile oprite?!

  33. NU apelati la Baba Elvira! Numai daca vreti sa luati teapa…

  34. alexia said:

    sa bage dracul p**a in Morgana, care este o tepara nenorocita ! o sa-i vina timpul si ei, si o sa putrezesca in puscarie! din partea mea are o plangere la politie!

    in afara de plangerea de la politie, o sa postez pe toate siteurile adevarul despre neexistenta magia neagra si despre harul sau de a fi escroaca!

    daca este asa de buna, o sa stie foarte bine, ca spun adevarul legat de ambele lucruri!

  35. alexia said:

    nu stie cineva ce limbi vorbeste Kinisimere Marama? eu nu prea ma descurc cu engleza…

    • robert said:

      conform datelor ce am gasit despre ea pe internet, ea vorbeste franceza, engleza, hindi si tahitieana

  36. gelu said:

    puteti sa-mi recomandati pe cineva, care imi aduce inapoi foarte repede sotia?

    • leontin said:

      fujiko, in 7-10 zile

      • lenuta said:

        si eu am nevoie de cineva, care aduce inapoi foarte repede iubitul. sunt gravida si mai am 3 saptamani pana sa nasc.. ce ziceti, fujiko poate sa-l aduca inapoi inainte sa se nasca copilul?

      • ramona said:

        @lenuta, du-te la chu sin! ea te va ajuta in mai putin de 3 saptamani!

    • iosif said:

      eu am fost la Chu Sin cu probleme similare si dupa 7 zile sotia a venit inapoi, si este asa atasata de mine, ca niciodata pana acum, desi suntem casatoriti de 11 ani!

    • titi said:

      Deliah, 6-10 zile, cu magie neagra!

  37. simona said:

    a apelat cineva de curand la chu sin?

  38. pe mine ma intereseaza informatii despre donatella. cine poate sa-mi dea informatii despre ea?

    • Steliana said:

      eu am fost la ea. ma ajutat asa cum a promiso. eu o pot recomanda cu constiinta curata la toata lumea!

    • Voichita said:

      eu nu sunt multumita deloc de ea. pentru mine a fost foarte greu sa comunic cu ea, ma pus sa fac niste ritualuri la care am gresit, a trebuit sa refac de doua ori… nu inteleg o vrajitoare de ce nu poate sa faca ce cer de la ea, fara sa ma puna pe mine sa fac anumite treburi…

      • zenobia said:

        proasta mai esti voichita… nu esti multumita de ea, fiiindca ai gresit tu la ritual? de ce este ea vinovata pentru greseala ta? si eu am facut ritual partea me la vaclav. nu trebuia sa fac nimic altceva, numai sa urmez intocmai instructiunile…

    • paulina said:

      este superba! recomandare maxima din partea mea!

    • remus said:

      eu la urma am apelat la ea, si sunt multumit de rezultat!

      • laura said:

        remus la cine ai apelat? la Donatella? S-a rezolvat problema ta??? in cat cat timp si cum ai luat legatura cu ea? ai putea sa-mi spui te rog frumos?

  39. nu stiti cine face in afara de anna si donatella farmece de dagoberte?

  40. Ce se intampla de nu mai raspunde nimeni aici pe site?as dorii sa imi spui ceva pareri despre vraciul Vaclav,daca face ce promite !

Lasă un răspuns

